Back to news page

Провели Конопляний фешн-двіж, щоб познайомити гравців модної індустрії з особливостями конопляного волокна

22 Жовтня 2024
  • Внутрішнє

Ma’Rijany Hemp Company запросила гравців фешн ринку на освітню подію. Основна мета заходу розповісти про особливості та можливості конопляного волокна, вирощеного в Україні.

Бізнес компанії базується на первинному переробленні технічних конопель. Продуктом переробки є високоякісне натуральне волокно та костриця, які потім можна використовувати в легкій промисловості. Саме тому серед запрошених гостей були бренди, які вже працюють чи прагнуть працювати в сегменті сталої моди.

«Сьогодні ми хочемо підвищити обізнаність про унікальні можливості технічних конопель у фешн-індустрії. Ми прагнемо не лише змінити уявлення про цю культуру, але й створити новий позитивний імідж тканин і продуктів з конопляного волокна. Щоб речі, марковані Made in Ukraine, дійсно були 100% українськими. Завдяки екологічним і натуральним властивостям, конопляні тканини відкривають широкі можливості для дизайнерів. А заохочення виробників інтегрувати ці продукти у свої колекції — дозволить створити нову хвилю інновацій, яка підтримує сталий розвиток та розширює можливості українських фешн-брендів»,

— зазначив Андрій Микитів, співзасновник та директор Ma’Rijany Hemp Company.

Як проходив захід для фешн індустрії

Подія складалася з кількох блоків. Спочатку про особливості виробництва волокна з технічних конопель розказав Ігор Дідок, комерційний директор Ma’Rijany Hemp Company. Також він визначив екологічні переваги матеріалу, його міцність, довговічність. Закінчив свою доповідь оглядом світових трендів у використанні конопляної тканини у фешн-індустрії. Наступною виступила Ольга Кас’ян, маркетинговий директор компанії “Едельвіка”. Гості змогли побачити на наявних прикладах як бренд «Едельвіка» вже працює з конопляними тканинами на своєму виробництві у Луцьку. 

тканина гості знайомились

Та на завершення послухали виступ фольклористки Ярини Сізик про історію конопляного волокна, як частину української культурної спадщини. Адже коноплі — одні з основних волокнистих рослин на території України, які активно використовували у виготовленні текстильних виробів здавна. 

«Ця культура споконвічна та має глибоку та цікаву історію, яка відобразилася в українській промисловості та моді. Коноплі не втрачають своєї актуальності й зараз, коли потенціал та ресурси української землі спроможні відновлювати їх вирощення, буде цікаво спостерігати за переосмисленням матеріалу в сучасному контексті, оскільки впевнена, він має безмежний ресурс»

, — додає Ярина Сізик.

Де може використовуватись конопляне волокно

З сировини Ma’Rijany Hemp Company в майбутньому можна буде отримати довге конопляне волокно. Подальша обробка дозволяє створити високоякісні текстильні матеріали для фешн індустрії, що підходять для пошиття сорочок, суконь, штанів. Також з нього можна отримати джинсові та трикотажні тканини. Коротке волокно підійде для виготовлення змішаних тканин: коноплі-шовк, коноплі-бавовна, коноплі поліестер. Це значно розширює можливості брендів запропонувати споживачеві продукт з різними характеристиками. 

Окрім цього, коротке волокно використовують для створення міцних ниток, які застосовуються у шитті чи декоративній вишивці. Для створення нетканих матеріалів, які використовуються для виготовлення підкладок, утеплювачів у верхньому одязі, аксесуарів (сумки, рюкзаки).

Хто відвідав фешн захід

Конопляний фешн-двіж відвідали: засновниці мас-маркет бренду MustHave Анастасія Дзюба та Аня Бец, засновниця бренду Selera Валерія Семчук, співзасновниця бренду Kachorovska Аліна Качоровська, засновниця бренду Gaptulanya Наталія Гергелюк, власниця бренду Gnizdo Анастасія Аргунова, стилістка Олена Островерх, sustainability консультантка Олеся Вершигора та інші.

гості відвідали фешн захід